Om du råkat skriva fel e-post till en av parterna finns det i dagsläget två sätt du kan hantera det på.

Skicka partens länk manuellt

Om du är utfärdare av avtalet kan du alltid besöka signeringsrummet och kopiera partens länk för att skicka över den manuellt.

Så här gör du:

  1. Besök signeringsrummet via den länk du fick per e-post efter att du skickat avtalet

  2. Skrolla ner till listan av parter, längst ner till höger i signeringsrummet.

  3. Klicka på den lilla pilen bredvid e-postadressen för den part som blivit fel

  4. Kopiera partens länk till signeringsrummet, antingen genom att klicka på den lilla ikonen eller genom att kopiera, högerklicka och välja "kopiera"

  5. Skicka länken till parten på egen hand

E-posten som används för inbjudan är inte kopplad till själva signaturen (såvida denna inte används via signering genom verifieringskod).

Avbryt avtalet och skicka på nytt

Om du är orolig för att avtalet kan ha kommit till fel person eller av någon annan anledning vill skicka om avtalet, kan du avbryta hela signeringsprocessen för att sedan skicka ut på nytt med korrekt uppgifter.

Just nu behöver du skriva till oss antingen via chatten eller skicka ett mail till replyforsupport@zigned.se för att avbryta en signeringsprocess, men inom kort kommer du kunna göra det direkt från signeringsrummet. Observera att om alla parter har signerat avtalet, går det inte att avbryta.

Hittade du svaret?